Spido Dutch Waterpolo Trophy van 4 tot en met 6 juli in Zwemcentrum Rotterdam

Een nieuwe naam en een nieuwe locatie. De Dutch Waterpolo Trophy heet dit jaar de Spido Dutch Waterpolo Trophy en wordt gespeeld in het nieuw geopende Zwemcentrum Rotterdam. De speeldata zijn 4, 5 en 6 juli.

Waar het vierlandentoernooi voor waterpolovrouwen de afgelopen jaren onder meer in Utrecht en Dordrecht werd gehouden, is het decor van deze editie Rotterdam. Het evenement wordt daarmee een thuiswedstrijd voor Arno Havenga, bondscoach van de waterpolodames èn Rotterdammer.

Om het toernooi een extra Rotterdams tintje te geven, heeft rondvaartbedrijf Spido zich als naamsponsor aan het evenement verbonden. Spido verzorgt het hele jaar door sfeervolle rondvaarten door de havens van Rotterdam, bijzondere themacruises en onvergetelijke events met haar luxe vloot. Een rondvaart of event met Spido is altijd afwisselend; dichterbij de havens kom je niet.

De Spido Dutch Waterpolo Trophy heeft net als voorgaande jaren een sterke bezetting. Naast Nederland, nemen Olympisch- en wereldkampioen Verenigde Staten, verliezend Olympisch finalist Italië en Europees kampioen Hongarije deel. Kaarten kopen voor de Spido Dutch Water Polo Trophy kan hier:

283420 poster%20spido%20dutch%20water%20polo%20trophy def 1 0d4e29 original 1529495658
283421 20180327%20sportbedrijf%20waterpolo%20nl rus 066 6c97c7 large 1529495679