Kicks Kick It

293396 kki%2006 8ea8d6 large 1539592545

Het is bijna herstvakantie en dat betekent leuke dingen doen. Op school zit je al hele dagen binnen, dus het wordt hoog tijd om lekker buiten te spelen! Op woensdag 24 oktober kun je terecht op Kids Kick It; het leukste speelplein van Rotterdam op het Grotekerkplein.

Wat kun je doen? Vanalles! Er zijn clinics en workshops van verschillende sport- en beweegaanbieders en je kunt lekker creatief bezig zijn. Er geldt eigenlijk maar één regel; niksen is verboden!

Nog even op een rij

Wanneer: woensdag 24 oktober

Tijd: 13.00 – 17.00 uur

Voor wie: kids van 4 t/m 12 jaar

Toegang: gratis

Waar: Grotekerkplein (bij de Laurenskerk), Rotterdam

Noot voor de redactie

Voor meer informatie over dit onderwerp kunt u contact opnemen met Lenny de Jong, projectleider Evenementen, Sportbedrijf Rotterdam.

lpn.dejong@sportbedrijfrotterdam.nl of 06-51003985