The Final 2019; 7000 basisschoolkids in beweging in Ahoy

Op donderdag 27 juni organiseert Sportbedrijf Rotterdam voor de 17e keer The Final in Ahoy Rotterdam. The Final is het grootste schoolsportevenement in de Benelux voor kinderen van 8 t/m 12 jaar. Het hele jaar door hebben leerlingen per gebied met elkaar gestreden om zich te plaatsen voor The Final in diverse takken van sport. Op 27 juni weten we, na afloop van de eindtoernooien in al deze sporten, wie zich een jaar lang de beste van Rotterdam mogen noemen.

Het programma:

8.45 uur opening

9.15 uur start toernooien groep 5/6

12.15 uur prijsuitreiking groep 5/6

13.00 uur start toernooien groep 7/8

16.00 uur Prijsuitreiking groep 7/8

Uit elk gebied van Rotterdam nemen scholen deel. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met Esther van der Heijden.

Je bent van harte welkom om verslag te doen van deze sportieve jaarafsluiting voor de Rotterdamse basisscholen. Meld je hiervoor aan bij Esther van der Heijden.