The Final 2019; 7000 basisschoolkids in beweging in Ahoy

Op donderdag 27 juni organiseerde Sportbedrijf Rotterdam The Final in Ahoy Rotterdam; het grootste schoolsportevenement in de Benelux voor kinderen van 8 t/m 12 jaar. Het hele jaar door hebben leerlingen per gebied met elkaar gestreden om zich te plaatsen voor The Final in diverse takken van sport. Vandaag werd in Ahoy bepaald wie zich een jaar lang de beste van Rotterdam mogen noemen.

99 Scholen namen vandaag deel in onder meer streetdance, volleybal, basketbal, tennis, schaken, floorbal, verspringen, hoogspringen en voetbal. Na het ochtendprogramma voor de groepen 5 en 6 en de middagsessie voor de kinderen van groepen 7 en 8 kwamen de volgende winnaars uit de bus.

Overall klassement:

1. Basisschool Fridtjof Nansen (Prins Alexander)

2. Basisschool De Pijler (Feyenoord)

3. Basisschool Albert Schweitzer (Overschie)

Fairplayprijs groep 5/6: Basisschool Albert Schweitzer (Overschie)

Fairplayprijs groep 7/8: Basisschool Bergse Zonnebloem (Hillegersberg-Schiebroek)

Foto's rechtenvrij te gebruiken onder vermelding van Vivienne Magali Photography