Ontdek een sport tijdens de Sport Experience

Van snorkelen tot kickboksen en van tennis tot taekwondo. Kinderen (2-12 jaar) in Rotterdam-Centrum en Delfshaven kunnen van 25 september tot en met 4 oktober gratis kennismaken met ruim 30 verschillende sporten tijdens de Sport Experience.

Op de basisscholen in Delfshaven en Centrum wordt aan alle kinderen een keycord met pas, inclusief persoonlijke QR-code, uitgedeeld. Hiermee kunnen ze bij de sportactiviteit ‘inchecken’ om vervolgens meteen te starten met een training of clinic. Om hen een totale beleving van de diversiteit van sport mee te geven, kunnen kinderen zo vaak meedoen als ze willen.

Prijzen

Om kinderen extra te motiveren zijn er prijzen te winnen, zoals een gratis lidmaatschap. Zo maken ze bijvoorbeeld kans op een half jaar lidmaatschap bij MOVES! Rotterdam of een turn- of judopak bij PlayFit.

Sportbedrijf Rotterdam organiseert in samenwerking met Rotterdam Sportsupport en gemeente Rotterdam deze Sport Experience. De verschillende sportactiviteiten worden aangeboden door lokale sport- en beweegaanbieders. Dit is een mooie manier om gratis van alles uit te proberen. Als kinderen een sport ontdekken die ze leuk vinden, kunnen ze meteen lid worden.

Kijk voor meer informatie op www.sportexperience2019.nl